Valuta › Euro
Talen › Nederlands • Engels • Frans
Leveringstermijn › E-mail met licentie binnen 2 minuten geleverd
FAQ, Office vragen
Ik kan mijn Office licentie niet activeren.
Het is erg belangrijk om vóór de activatie te controleren of er al een Office-installatie aanwezig is. Dit kan verschillende vormen aannemen: een proefversie van Office bijvoorbeeld op een nieuwe pc/laptop, Office 365 of een oudere versie zoals Office 2016. Om te beginnen, controleer en verwijder eerst Office indien nodig. Zoek in de zoekbalk van Windows naar ‘Office’ en verwijder de app zodra je deze hebt gevonden.
Als je per ongeluk Office niet hebt verwijderd voordat je probeerde de ‘Office-sleutel’ te activeren en een foutmelding kreeg tijdens de installatie, volg dan deze stappen voor een oplossing:
- Verwijder het Office-pakket zoals eerder beschreven
- Ga naar je Microsoft-account
- Ga naar ‘Services en abonnementen’ in het bovenste menu
- Hier zou je je gekochte versie van Office moeten zien, met een optie om de software te installeren.
Op deze manier kan je succesvol de Office-software activeren en gebruiken zonder problemen.