Valuta › Euro
Talen › Nederlands • Engels • Frans
Leveringstermijn › E-mail met licentie binnen 2 minuten geleverd
FAQ, Office vragen
Problemen met Office pakket – installatie / activatie ?
Meestal komen de meeste problemen van activatie of installatie voor dat er nog een oude of andere office versie aanwezig is op het systeem. Soms vergeten mensen bij een nieuwe of recent aangekochte laptop, dat er een proefversie van office mee geïnstalleerd is bij de Windows installatie. Dit geeft uiteraard conflicten.
Meestal komen de meeste problemen van activatie of installatie voor dat er nog een oude of andere office of office 365 versie aanwezig is op het systeem. Soms vergeten mensen bij een nieuwe of recent aangekochte laptop, dat er een proefversie van office mee geïnstalleerd is bij de Windows installatie. Dit geeft uiteraard conflicten.
Wanneer je toch vergeet om eerst te controleren en je geeft dan de licentie in via link, dan kan het zijn dat hij zegt dat licentie al in gebruik is, dit komt omdat de licentie al klaar zit in uw Microsoft account. Klik hieronder op de link van Microsoft mijn account en klik dan bovenaan in menu op Services en abonnementen. Daar vind je de aangekochte software en de link Installeren. Klik daarop en download/installeer de software.
Link inloggen Microsoft Mijn Account
NL: Link
FR: Link
EN: Link
Voorbeelden van fouten :
- U krijgt bijvoorbeeld foutmelding Foutcode 30182-1 (2)
- Office wil enkel 32-bits installeren en geeft u een melding
- Uw office vraag achter een email adres voor de activatie
- U krijgt Office niet geactiveerd of de sleutel blijkt niet correct.
Al deze fouten zijn op te lossen door oude of andere Office versies te verwijderen.
Wil u controleren of u wel met de correcte Office versie werkt , ga dan naar Bestand – Account en in de rechterkolom ziet u uw versie van Office en de activatie.